Etykieta LONGTIME®
Co to jest etykieta LONGTIME® ?
LONGTIME® to etykieta produktów zaprojektowanych z myślą o trwałości.
Daje to klientom pewność, że produkty opatrzone taką etykietą są niezawodne i można je naprawić nawet po okresie gwarancji, tym samym przestają się starzeć.
Etykieta LONGTIME® pozwala na dokonanie przemyślanego i rozsądnego zakupu. Dostarczając jaśniejszych informacji na temat stosunku trwałości do ceny produktu oraz możliwości jego naprawy.
Znak niezawodności
LONGTIME® to prosty i skuteczny przewodnik dla konsumentów, którzy chcą dokonywać zakupów odpowiedzialnych finansowo i ekologicznie. Logo LONGTIME® oznacza produkty, które zostały zaprojektowane z myślą o trwałości, przeznaczone tylko dla wytrzymałych urządzeń.
Etykieta LONGTIME® dotyczy szerokiej gamy produktów: sprzętu AGD, elektroniki, narzędzi, sprzętu rekreacyjnego oraz sprzętu profesjonalnego. Zapewnia, że produkt jest solidny, możliwy do naprawy i zaprojektowany z myślą o trwałości to znak również przyjazny dla planety.
Etykieta stanowi wyraz uznania dla producentów: ceni firmy, które oferują dobra konsumpcyjne o przedłużonej żywotności i wysokiej jakości obsługę posprzedażową, zrywając z masowym, zaprogramowanym starzeniem się towarów.
Dlaczego warto wybierać etykietę LONGTIME® ?
- Zdobywasz niezawodny i nadający się do naprawy produkt
- Dokonujesz zakupu, który oszczędzi Twój budżet
- Uczestniczysz w bardziej odpowiedzialnej konsumpcji i wyjścia z ery jednorazowego użytku
LONGTIME® - to narzędzie przeciw starzeniu się produktów !
Czy kiedykolwiek kupiłeś produkt, aby go zaraz wyrzucić, gdy tylko się zepsuje, ponieważ nie możesz znaleźć części zamiennych lub dlatego że koszty naprawy są zbyt wysokie i bez gwarancji trwałości ? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!
Widząc logo LONGTIME® w sklepach lub w Internecie, od razu wiesz, że produkt został zaprojektowany z myślą o trwałości, solidności, naprawie i skutecznym wsparciu technicznym.
Jasna i w 100% niezależna informacja, która pomoże Ci dokonać właściwego wyboru, zmienia wszystko !
SZCZEGÓŁY GWARANCJI XP - Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
-
- Pęknięć spowodowanych upadkiem, uderzeniem lub przypadkowym uszkodzeniem
-
- Uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego użytkowania lub wynikające z nieprzestrzegania warunków użytkowania określonych w instrukcji urządzenia
-
- Zmiany obwodu elektronicznego przez osobę nieupoważnioną
-
- Używania bez osłony cewki lub używanie uszkodzonej osłony cewki
-
- Korozji obwodów elektronicznych spowodowana wnikaniem wody
-
- Skrócenia żywotności akumulatora z powodu starzenia się lub niewłaściwego ładowania
-
- Pęknięcia kabli lub uszkodzeń mechanicznych przewodów
Części zamienne nie są objęte 5-letnią gwarancją.
Części podlegające normalnemu zużyciu, takie jak nauszniki słuchawek, śruby i mocowania cewek, obudowy, kable i przewody itp.... ( Części te należy wymienić w przypadku zużycia w taki sposób, aby nie spowodować uszkodzenia urządzenia ) .
Akumulatory, pinpointery MI-4, MI-6, ładowarki i złącza objęte są 2-letnią gwarancją.
Postępowanie w przypadku wystąpienia usterki:
1. Zastosować narzędzie diagnostyczne udostępnone na stronie producenta XP pod adresem: https://www.xpmetaldetectors.com/en/self-diagnostic.php
Jeśli to nie pomoże rozwiązać problemu należy:
2. Skontaktować się ze sprzedawcą detektora i uzyskać poradę, poprosić o usunięcie usterki.
3. W razie konieczności naprawy oraz przesłania detektora do dystrybutora XP, należy odesłać detektor do dystrybutora XP oraz m.in. dołączyć szczegołową notatkę wyjaśniającą usterkę. Koszt przewozu / wysyłki paczki leży po stronie klienta. Do złożenia reklamacji w ramach niniejszej gwarancji wymagany jest oryginalny dowód zakupu oraz wypełniona karta gwarancyjna z pieczątką sprzedawcy. Jeśli wadliwe urządzenie zostanie wymienione na nowe lub zregenerowane, gwarancja będzie kontynuowana od pierwotnej daty zakupu.